lepass punyee


Hari nie 2/2/2013 ari paling ngokkk sekali L.. sepatutnye aku dah naek bus kol 3.15 tady tapi delayed pulak !! sungguh sengal tahu!! Aku penat dah tunggu bus nie, penat sangat2 tau.. huh dah la perot lapar. Nak kene tunggu bus pulak . lepas nie aku x nak naek Metrobus dah, sungguh gile lah.. tup tup kang sampai malam ke alor gajah nye an. Hadoiyaiii tolonglah wehhhh aku penatt !!!.
Duduk sorang2 kat TBS nie macam orang tak betol je, dah la x tau nak cakap dengan sape. Dok la aku termenung sorang-sorang. Aku ingat minggu depan aku nak bawak buah hatiku  g SOGO . heheh x sabra tunggu minggu depan J boleh jalan-jalan dengan die.. hehehe seronokk. Semalam aku dapat bergambar berdue dengan die, selame nie tu yang die nak. Ahhaha akhirnye dapat pon. X lame lagi besday die  4/2 hehe aku x tau nak bagi hadiah ape. Yang pasti aku nak bagi hadiah warne kegemaran die > hitam, oren, biru, n ungu. Aku suke merah, hitam, biru, ungu ..nampak x persamaan kami disitu ? agak-agak kami ade jodoh x ? aku harap sangat dapat lah berkahwin dengan die nanti J , sungguh payah nak pertahankan cinta nie. Ini pon lame tau cinta kami berputik, memanglah kami selalu sangat gadoh putos tapi ianya kekal sampai sekarang.  Ap0pe yang penting kami bahagie sekarang J. Haha sekarang aku dah naek bus n then aku nak rehat J papaii..

No comments:

Post a Comment