Meletup

Aku x kesah kau nak hidup macam mane tapi aku sebagai akaq aku kene tahu ape yanga dek-adek aku buat ! . aku bertanggungjawab tapi kau x nak aku amik tahu hidup kau kan? x pe aku x kan amik tahu dah, selame nie pon kau anggap aku nie akaq kau ke ? x kan? . dah lame aku pendam , hari nie aku malas amik tahu dah lantak kau lah ape nak jadi pade kau. Mungkin aku x layak la untuk jadi akaq kau. kau kan nak bebas? pergi la nak bebas sangat jangan nak harapkan keluarge. kau kate kau x tenang kat umah kan? pergi la tenang kan diri ko kat umah kawan kau ke mane-mane ke. yelah duduk rumah pon kau x tenang kan? pergilah jauh-jauh aku nak tengok kau boleh hidup x tanpe keluarge?? . selame nie sape bagi ko makan minum? pakwe ko ade bagi semue nie? kawan ko ade bagi? oke kau dah besar. besar sangat dah kan? pergi lah. aku nak tengok sejauh mane besar kau tuh. yelah keluarge ni tempat ko mintak duit je. nak ape mintak, mak abah bagi je sebab diaowang ingat ko budak kecik, fikiran budak dah besar sepatutnye akal nye pon besar kan? satu hari nanti ko patut sedar semue nie. biar ko rase sendiri .

No comments:

Post a Comment