Besday Tow-chey

, Maaf kawan aku lambat wish kat ko 
, " HEPI BESDAY Tow-cHey
, aku tertido mase malam tu 
, x sangke dah berape tahun kita berkawan dan kite kekal berkawan Baek 
, aku dan ko jauh kalau kite dekat mesti kite x macam sekarang kan ?
, sekarang kite jarang berborak dan jumpe lagi lah jarang kan ?
, aku rindu nak tido sebantal dengan ko
, rindu nak dengar ko bercerite setiap malam 
, rindu nak wat jahat hehehe
, macam2 aku rindu nak wat dengan ko tocheh
, aku beri ko hadiah tu sebab aku nak same dengan ko
, kite kan kembar :) hehehe
, aku sayang ko
, aku tengok sekarang kite x macam dulu kan 
, dulu banyak je cerite ko kan ?
, sekarang aku rase kite jauh sangat 
, serious aku rindu nak ko yang dulu..


, aku nan ko :) time nie aku rehat ,hahaha 


, sebelah ko tu Azwan , kek Doraemon sedap hehehe ,

No comments:

Post a Comment