Geng S.A.K.A.N :)



, hai , 
, melambai-lambai , 
, nie sal aku mase kerje kat sakan , 
, hahahaha mule2 aku mintak keje dulu aku datang ngan tocheh, anix, jipah , 
, mase tu k.ct (manager) xde, yang ade nye k,nurul (asstant) , 
, aku tanye ade keje kosong x kat situ, die cakap ade , ha aku pon isi name lam buku tu , 
, aku masok keje hari isnin , 
, mule2 aku ngan ipah berulang dari Bente ke Lipis , 
, lame2 tu x tahan asal balik je lencun , 
, hahahahaha seronok kenal Ijad n Aiman , 
, hahaha dieorang panggil aku ' Sebek ' , 
, mule2 aku x suke lame2 tu malas aku nak pandei ngan diaowang bia je , 
, yang si Ejad ni kawan Akmal, Aiman kawan Syamil , 
, yang ade kat sakan uh K.Julie , Achik , Mira , Ika , Adilla , Amir , + k. rinie (asstnt baru) , k.Ct , K.nurul
, mule2 tengok sakan tu sunyi gile , 
, lame2 kami masok oke la bising sakan lau ramai2 , 
, hahaha mule2 aku n ipah masok, pastu mira , pastu dila, pastu akhir sekali Amir , 
, hahaha hari kedue Amir keje die xcdent , 
, kesian die haha habis baju die , 
, baek budak Amir tu , 
, mule2 aku tengok si Aiman ngan Ejad tu baek je , 
, tengok muke macam x merokok last2 tengok ha merokok upenye , 
, ade satu hari tu aku tertenung mate Aiman , aku ingat Aiman pakai lens, mmg nampak gile macam pakai lens tu aku tengok uh,
, yg die nie aku pandang die tutup2 mate aku kejar die nak tengok mate die, mmg die x bagi tengok mate die sampai nyorok masuk tandas, hahaha ngok tol la Aiman nie ,
, haha last2 tengok biase je, die tu wat macam betol2 die pakai , 
, Aiman rajin belanje ari tu kami bincang2 t dapat gaji masing2 nak belanje,
, aku belanje air,
, Aiman belanje makan,
, Ejad ngan Efa belanje KFC , 
, konon nak makan kat PAHANG CLUB , 
, mase malam tu konon nye nak makan kat pahang club tengok2 tutop , 
, hahahaha haaa amik g la makan kat batu 2 , 
, ingat mmg aku nk belanje tibe2 Aiman kuar duit die bayar , 
, ahhahaah jimat duit aku , 
, best a kawan ngan dak 2 org nie , 
, x kedekut la , 
, aku x leh tahan ngan Mira , 
, hari2 ade je dak2 nie nak kenekan die , 
, lawak lah Mira uh , ahahhaha ,
, mule2 aku nak berenti lambat , 
, pastu Aiman pujuk aku soh benti same2 , 
, hahaha aku pon benti same2 ngan diaowang , 
, Rase rindu nak kerje , 
, kalau dah lame keje kan bile nak benti ase sayang lak , 
, pepon Terime Kasih K, ct sebab sudi amik kami kerje , 
, harap pasni ley keje lagi ngan k.ct , 
, hehehehehe walopon kene marah slalu tapi aku dah kenal die macam mane , 
, so xde hal la dah pas ni , 
, rindu nak tengok telatah korang2 , 
, teringat mase aku letak krim kek kat tayar moto Aiman ,
, hahah marah die tapi die marah tetap sengeh lagi , 
, hehehehehe , 
, harap kite berjumpe lagi , :)



* nie gambar x penuh ade lagi nie , * cantik x bunge kat atas tu ? hehehe , 


* dari kiri , Achik , Ipah , K.Rini , Ika , Dila , Mira , n last tu aku , *
* k.ct , k.julie, ejad, Aiman xde diaowang x nak bergambar *

* harap sangat kite ley jumpe lagi n makan kat pahang club *











No comments:

Post a Comment